Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?

Autor: PP <pp_at_onet.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 20:22:59 MET

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gn6hk7$jbk$1@node2.news.atman.pl...
> Chciałbym kupic jakiegos kompa do pracy (troche grafika, Ms Office,
obróbka
> dzwieku ale nie profesjonalnie, jakies prostrze gry, internet). Wiem, ze
sa
> juz kompy z procesorami wielordzeniowymi, ale drogie raczej i mysle, ze i
> tak bym ich nie wykorzystywal w pełni?
> Chodzi jeszcze o to, zeby współczesne programy operacyjne chodzily na nim
> dobrze, a jak wiadomo sa coraz bardziej kobylaste i skomplikowane
(wymagaja
> od kompa coraz więcej).

A ja myślę że warto, na takim komputerze masz zwykle naklejkę Windows XP,
czyli legalną licencję, pracowałem na gorszych i nie przyprawiało mnie to o
depresję.
CD wymienisz łatwo na nagrywarkę DVD jeśli jest standardowej wysokości,
jedyny problem z markowymi komputerami to dedykowane pamięci z nietypowym
timingiem, te ze sklepu za rogiem zwykle nie działają poprawnie.
Pozdrawiam