Re: Brak pliku "asms" przy instalacji WinXP - błagam o pomoc

Autor: Sheen <zygresWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 20:04:32 MET

OK, poradziłem sobie, bo jestem wybitnie inteligentną jednostką :) Uff, co za
ulga...
Dla potomności - należy robić tak:
- sformatować partycję na FAT32 (aby przy komunikacie o błędzie był
przycisk "Przeglądaj...")
- gdy pojawi się komunikat wcisnąć Shift+F10
- sprawdzić jaką literą jest oznaczona stacja CD (np. "e:")
- wejść do katalogu c:\windows\system32
- wpisać "xcopy e:\i386 c:\i386 /e"
- jeszcze raz uruchomić komputer z płyty CD z Windowsem
- gdy pojawi się komunikat o błędzie, wcisnąć OK i wskazać lokalizację c:\i386
- trzeba tak robić kilka razy podczas instalacji.
Dziękuję i przepraszam za NTG.