Re: XPS Studio

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 02:17:38 MET

** Rafal Jankowski <rafal.jankowski@wsisiz.edu.pl> wrote:

> Ogólnie to jak ktoś ma do wydania ciężko zarobione pieniądze na opisane wyżej
> urządzenie to lepiej sobie kupić Toshibę Satellite za połowę tej kwoty i poza
> zaoszcządzoną gotówką efekt końcowy będzie pewnie podobny.

Ogólnie to ani ten Dell, ani ta Toshiba nie są przeznaczone do pracy w ciężkich
warunkach. Twoje roszczenia są idiotyczne - wszystko przecież było opisane w
ofercie, kupiłeś, nie jesteś zadowolony - zwróć/wymień whatever. Użalanie się
na usenecie, że wydawało Ci się, że kupujesz coś, a okazało się, że to co
innego to ja nie wiem - klasyfikacja looser. Chcesz heavy-duty to zapłać
odpowiednio i weź jakiegoś Toughbooka czy coś na skraju zastosowania
militarnego (Bullfrog).

To są twardziele i oni się nie żalą:
http://englishrussia.com/images/winter_travel/24.jpg
http://englishrussia.com/?p=594