Re: Jaka karte dzwiekowa ? zew czy wew ?

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 14:57:36 MET

On 02/13/2009 01:09 PM, Logan wrote:
> Czy moze olac zewnetrznosc i skupic sie na wewnetrznych (co mam do wyboru?)

Jeśli faktycznie zależy ci tylko na jakości muzyki [*], to polecam wiadomość z pl.rec.audio, msg-id:
gmpd4k$j1p$1@news.onet.pl

W skrócie: dowolna karta z S/PDIF podłączona do zewnętrznego DACa powinna dać ci więcej niż wypasiona dźwiękówka.

t.

[*] Nie wiem jak z miksowaniem dźwięku przed wypuszczeniem przez S/PDIF (EAX i inne takie)