Jaka karte dzwiekowa ? zew czy wew ?

Autor: Logan <Logan_news_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 13:09:43 MET

Na chwile obecna podpinam pc bezposrednio do
wzmacniacza(http://tinyurl.com/b4ekl6), co idzie dalej na
kolumny(http://tinyurl.com/d3rtlf).
Karta dzwiekowa jest zintegrowana z plyta glowna, wiec po przesiadce na
cos niezintegrowanego spodziewam sie polepszenia jakosci dzwieku,
pozostaje mi wybrac jakas dobra karte dzwiekowa (cena do 800zl), z tym
ze nie znam sie na tym i nie chce jakiegoc bubla kupic, takze prosze was
o pomoc.

Zastanawiam sie czy zew karty dzwiekowe podlaczane przez usb maja sens w
moim przypadku ?
Np cos takiego : http://tinyurl.com/avl4oz
niespecjalnie zalezy mi na 5.1, chce miec dobrze "nadana" muzyke przez
pc, ale pilot radiowy jest kuszacy (teraz mam zwykly IR do wzmacniacza..
nie cierpie IR)

Czy moze olac zewnetrznosc i skupic sie na wewnetrznych (co mam do wyboru?)