Re: W MediaMarkt uzywany laptop jako nowy

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 10:24:17 MET

On Feb 9, 7:59 pm, "Piotrek" <a...@b.ru> wrote:

> taka roznica ze placisz cene jak za nowy sprzet i powinienes dostac nowy a
> nie uzywany.

Dzizaz, kupuje nowy, bo ma nowsze (lepsze) parametry
niz stary.

Jesli nie ma naplute, nie jest usyfiony, nie ma
rys na ekranie, ma sprawna baterie, to mam w czarnej
szafie, kto i czy w ogole go wczesniej uzywal.

Ja tym przedmiotem pracuje, a nie swiadomoscia, ze jest nowy.

> a dawanie uzywanego i mowienie ze jest nowy to proba oszukania klienta i
> tyle

Jak ktos mowi, ze nie uzywany przez nikogo nigdy,
a jest inaczej, to klamie. Ale reklamy klamia
od tak dawna, ze chyba pora sie przyzwyczaic.

> w kazdym cywilizowanym kraju cos takiego jest niedopuszczalne tylko u nas w
> III swiecie pozwalaja ludzie z siebie robic durni

Ta, nigdzie ludzie nie pozwalaja sobie robic
z siebie durni, wszedzie sa sprytni, tylko
w polsce sa durnie. Dajzez spokoj z takimi
argumentami.