Re: Dysk zew. - "skladak" czy WD My Book Studio? Odzyskiwanie danych.

Autor: <pmolski_at_ant.pl>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 01:25:52 MET

On 7 Lut, 14:49, "Przemek" <p...@dixi.pl> wrote:
Dysk zostal juz kupiony - WD 1TB z fw 800 za cale 650 zl. Troche
odzyskam z faktury, wiec przeboleje cene - i tak jest chyba dobra jak
za ten model.

> ale i takwg  mnie trzymanie waznych danych tylko
>  na przenosnym dysku twardym to hmm niefrasobliwosc .
Tak zle nie jest. Do tej pory bylo zle - zakup zewnetrznego dysku to
poczatek bezpiecznych standardow. Wlasnie przegralem wszystko ze
swoich trzech dyskow na nowy. Stare dyski ida do szafy,
pozdr
Piotr