Re: Dysk zew. - "skladak" czy WD My Book Studio? Odzyskiwanie danych.

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Sat 07 Feb 2009 - 14:49:05 MET

Uzytkownik <pmolski@ant.pl> napisal w wiadomosci
news:97f6058f-061b-4d71-9123-d12c2809ec09@r15g2000prd.googlegroups.com...
> Witam,
> Jak sie odzyskuje dane? Mi, po padzie starego dysku udalo sie
> podmienic na chwile elektronike (kupilem taki sam nowy dysk), zgrac
> dane, przemontowac spowrotem elektronike i oddac dysk do wymiany
> gwarancyjnej. Jak rozumiem, podobnego "myku" nie da sie zrobic z
> dyskiem takim jak WD?

Akurat z 90% padow dyskow w obudowach usb to uszkodzenia mechaniczne
powierzchni/glowic spowodowane upadkiem
czy uderzeniem i wymiana elektroniki niewiele pomoze. W 3.5" siedza przeciez
zwykle dyski od desktopow ktore nie byly projektowane
aby mialy duza odpornosc na przeciazenia , nieco lepiej jest z obudowami na
dyski 2,5" ale i takwg mnie trzymanie waznych danych tylko
 na przenosnym dysku twardym to hmm niefrasobliwosc .