Re: notebooki optimus OPTIbook MB5450b

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 22:57:49 MET

> co możecie powiedzieć o solidności wykonania i serwisie ?

doświadczenia mam raczej nienajlepsze. Nie wiem czy poprawili gwarancję ale
wcześniej liczyło się od daty produkcji a nie zakupu. Pozatym z jakością
raczej mizernie. Serwis też nie najlepszy. Znam przypadek w którym klientowi
podmienili dysk na połowę mniejszy, zorientował się dopiero gdy mu to
pokazałem ale było za późno na robienie dymu. Także notebooki i komputery
tej firmy radzę omijać dalekim łukiem.