notebooki optimus OPTIbook MB5450b

Autor: szukacz <tmpbmp_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 21:01:38 MET

Witam

co sądzicie o nowych produktach tej firmy ? nie mogę znaleźć opinii na temat
tych komputerów składanych w PL, a moje doświadczenia z Optimusem dotyczą
tylko blaszaków z epoki 486 i PII ;-)

co możecie powiedzieć o solidności wykonania i serwisie ?

wpsomniany w tytule model pracuje na C2D T5450 1.66 GHz, 2GB RAM,
karta graficzna *dedykowana* 256 MB NVIDIA&#174; GeForce&#8482; 8600M GT

cena; 2500PLN

czy może coś polecicie zamiast, przy następujących założeniach:

- ma mieć legalne Win XP, względnie Vista Business (możliwość downgrade)
- kartę graf. niezintegrowaną >= 256 MB
- Intel Pentium dwurdzeniowy
- możliwość oddania do serwisu w Krakowie, gwarancja min. 24 mies.
- matryca 15 - 16 cali
- cena <= 3500

wygląd i bzdety istotne w 0%