Re: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 20:24:00 MET

ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> w wiadomości
<news:gmn3fo$r2h$1@news.interia.pl> napisał/a:

> produkty ati regularne zabierają polakom literkę ś, Ć i w kilu
> odmianach. na szczęscie tak często ze Google szybko podaje rozwiazanie.

OOPS! ;P - bo od jakiegoś czasu już nie :P, i rzecz dotyczyła "c" (od skrótu
uruchamiającego Catalyst Control Center, którego instalacja nie jest
obowiązkowa), a nie "ś".
(Chociaż fakt, pod linuchem nie sprawdzałem - tam może nadal tak, w co
bardzo wątpię.)

Domyślnie "hotkeys/klawisze dostępu" są od jakiegoś czasu wyłączone - tak na
wszelki wypadek dla użytkowników, którzy przegapią w menu głównym programu
CCC opcję "klawisze dostępu" :p, w której można ustawić inny skrót (niż
feralne dla polskiego języka "ctrl-alt-c") paroma kliknięciami myszą (tak,
wiem: myszą - fe, nie dość, że ati, to jakie to nie linuchowe).

Argument-problem super porównywalny, no brak słów normalnie...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.