Re: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 14:11:57 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:gmmifd$aar$1@inews.gazeta.pl...

> Gracze? Bo mój dzieciak narzeka, że przy 256 MiB nie może w GTA4 wyciągnąć
> "full detali" i zbiera na nową z 512 MiB. Ja tam się na tym nie znam, ale może
> młody ma rację?

moze i ma, chodzi o to zeby ilosc pamieci na karcie miala sie "jakos" do jej
wydajnosci

samo ocenianie wg ilosci pamieci jest bez sensu, powyzej pewnej ilosci dla
danego gpu nie ma zadnych zauwazalnych roznic

w przytoczonych tu gf4 mx440 i r9550 mozna przyjac ze bylo to jakies 64mb
nawet gdyby mialy po gigabajcie to roznica wydajnosci bylaby znikoma bo
gpu pracujacy z maksymalna wydajnoscia nie jest w stanie przetwarzac wiekszej
ilosci danych i to on jest tu najwolniejszym elementem