Re: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 13:08:23 MET

Wartoby ten problem zgłosić gdzieś do nvidii. Istnieje on od ponad 6 lat i
do tej pory jakoś jest zapomniany. Swego czasu często korzystałem z 2
komputerów na 1 mechanicznym przełączniku. Jeżeli nieopatrznie uruchomiłem
któryś z komputerów na odwrotnym ustawieniu przełącznika to niestety tracił
on bezpowrotnie obraz w systemie operacyjnym. Sytuację ratowało usunięcie
sterowników w trybie awaryjnym i ponowna instalacja. O ile pamiętam problem
nie występuje z ATI.