Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)

Autor: PC <login_at_wp.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 10:50:50 MET

Byc może to nie ta grupa ale może znajdzie sie ktos życzliwy. Włączyłem
komputer z odpiętym kablem VGA i Nvidia GF7300GT przełączyła się na COŚ.
Złącze DVI tez nie działa, a do Composita nie mam przejściówki. Jak tą
cholerną kartę przełaczyć na odpowiednie wyjście bez podglądu? Kiedyś
reinstalowałem sterowniki ale to jest jakis absurd. Może jest skrót
klawiaturowy albo coś. Próbowałem pulpitem zdalnym ale opcje karty
graficznej są niedostępne.

PC