Re: UPS do desktopa.

Autor: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!_at_o2.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 10:14:22 MET

On Sat, 7 Feb 2009 21:21:42 +0100 MC wrote:

> Te USA o których mowa w opisie tak naprawdę nazywają się Chiny.

Chińska zupka ale robiona w Radomiu. Jak wszystko.

> Odpowiedz sobie na kilka pytań. 1. Do czego ci ten ups, 2. jakie moce i 3.
> jak długo chcesz podtrzymywać. I czwarte czy zamierzasz używać jakiegoś
> programu do zamykania kompa. To jest podstawa do wyboru.

Wybierałem UPS'a tylko pod względem mocy. Zasilacz w blaszaku ma 300W,
monitor ma na tabliczce znamionowej 50W więc ten 360W w zupełności wystarczy.

Nie chce długo podtrzymywać, kilka minut.

Na UPSa sie zdecydowałem bo ostatnio w moim mieszkaniu nasiliły się
spadki napięcia i już drugi raz mam system do zrobienia(jakoś tak u mnie jest,
że jest spadek napięcia gdy dysk pracuje a gdy potem włącze pc to dysk
ma 1MB/s odczytu. Serio. Po formacie jest wszystko po staremu ale pewnie
coś i tak się uszkadza). Chodzi o to, żeby w razie zaniku prądu mieć czas
żeby zamknąć/zapisać wszystko i wyłączyć.

> Uwielbienie do APC to jakaś choroba. Tanie APC należą do najbardziej
> prądożernych UPS-ów ze względu na częste wykorzystywanie akumulatora.

Mówisz? Ja tam nie wiem, ja truskawki cukrem ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb