Re: UPS do desktopa.

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 07 Feb 2009 - 21:21:42 MET

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl> napisał w wiadomości
news:20090207193100.75fe6a48.sqeeb!cut.this.off!@o2.pl...
Witam.
Rozglądałem się za w miare dobrym ups'em do swojego starego blaszaka.
Na allegro znalazłem coś takiego ->
http://allegro.pl/show_item.php?item=543267535
----------------------------------
Te USA o których mowa w opisie tak naprawdę nazywają się Chiny.

Byłbym wdzięczny gdybyście się podzielili swoimi uwagami co do tego
produktu, albo zaproponowali coś lepszego w podobnej cenie.
Odpowiedz sobie na kilka pytań. 1. Do czego ci ten ups, 2. jakie moce i 3.
jak długo chcesz podtrzymywać. I czwarte czy zamierzasz używać jakiegoś
programu do zamykania kompa. To jest podstawa do wyboru.

Chciałem sobie kupić coś APC ale na nowy mnie nie stać ale wole żeby był
nowy.
Uwielbienie do APC to jakaś choroba. Tanie APC należą do najbardziej
prądożernych UPS-ów ze względu na częste wykorzystywanie akumulatora.