Re: RAID na dyskach USB - da sie?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 01:21:08 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mikolaj Tutak"
>To znaczy iż "kiedyś kiedyś w odległych czasach" /dev/sdX to były wyłącznie
>dyski SCSI.

Etam. Chyba w 1.3 - tak z piętnaście lat temu. Chociaż nie wiem czy już
wtedy nagrywarki CD nie działały jako emulacja SCSI.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Wypraszam  sobie!!!Nie jestem internautą. Ja
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. tu mieszkam(Grzegorz Nowakowski)