Re: Czy istnieje adapter do podlaczenia wyjscia kieszeni HDD na USB?

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Feb 2009 - 21:31:42 MET

Uzytkownik <soap@go2.pl> napisal w wiadomosci
news:a5a19760-9241-4530-8ea5-ee345ead412d@d32g2000yqe.googlegroups.com...
> Witam!
> Poszukuje adaptera/przejciowki ktory pozwoli mi podlaczyc dysk twardy
> HDD (IDE ATA100) WSADZONY w standardowa kieszen do takich dyskow na
> USB. Widze na allegro mase kieszeni na USB oraz adapterow z ATA ale to
> nie to co bym chcial. Spotkal sie ktos z czyms takim?

Pomijajac fakt, ze nie ma standardowej kieszeni na dyski ATA100, bo walczyly
ze soba
standardy "Adax" i "tendruginazwyniepamietam", to moze zaiteresuja Cie
obudowy 5,25 cala
na USB. Wtedy kieszen sobie tam montujesz jaka chcesz. Normalnie uzywa sie
 tego do podlaczania np. nagrywarki poprzez USB. Ale popularne toto nie
jest.

Pozdrawiam
Feromon