Re: Stacje dokujące HDD

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 16:52:25 MET

Użytkownik "Tomasz Bątor" <mis@koralgol.pl> napisał w wiadomości
news:gme96r$dc3$1@inews.gazeta.pl...
> Na co należy zwracać uwagę przy zakupie tego rodzaju urządzenia? Na coś
> uważać, czy co kupię to będzie działać? (zależy mi właściwie tylko na
> hot-swap, plus ew. e-SATA)

to jest ich glowne zastosowanie, wiec co kupisz to bedzie dzialac, jako ze
e-sata
to dlugie sata to zadnych cudow tu nie ma, w przypadku modeli z hubami usb czy
czytnikami kart to juz inna sprawa, warto popatrzec czy hub jest aktywny, czy
czytnik
ma sdhc i jakie formaty obsluguje

jedyne na co warto zwrocic uwage to zeby byla to jakas firma inna niz "chinski
garaz"
ze wzgledu na to ze stacje te wymagaja zewnetrznego zasilacza do dzialania, a
zasilacz zasilaczowi nierowny (zazwyczaj, bo z tego co widze w fotkach to
wszystkie
sa takie same wiec moze nawet , tyle ze w przypadku czegos firmowego mozna
jeszcze miec nadzieje na jakas kontrole jakosci)