Re: Jaka pamięć Kingstona 400MHz czy 533?

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_MIELONKA.o2.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 10:29:55 MET

Radosław Sokół wrote:

> PS. Częstotliwości są 266 MHz i 400 MHz, a nie "533 lub 800".
> Ale to dotyczy DDR2 SDRAM. DDR SDRAM występują do 200 MHz
> (PC-3200).

Właśnie z ciekawości sprawdziłem strony Kingstona, OCZ i Patriota.
Wszędzie opisują swoje produkty cyferkami typu 533 albo 800. Jak słowo
daję, jesteś bardziej papieski od papieża :)

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo