Re: glosniki przez bluetooth - JABRA BT325s

Autor: Zbig T. <zbig_t_at_zbyszek.net>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 23:09:07 MET

ToMasz pisze:

> z instrukcji:
> • advanced bluetooth phone controls – headset and hands-free profiles
> (on/off, call-answer/end/reject/hold/wait, last number redial, voice
> dialing, mute)*
>

> niema słowa o A2DP, ani o tym ze po BT jest stereo. Sory winetou.

Hehe, no to w ogóle śmiesznie. Byłem pewien, że autorowi chodziło o
dedykowany zestaw do transmisji dźwięku, z wyjściem liniowym.

@Bucz: PrzecieĹĽ to przewodowy zestaw do osobistego odtwarzacza audio a
jego moduł bezprzewodowy służy do powiadamiania o przychodzącym
połączeniu i dogadania się przez telefon. Swoją drogą fajna sprawa -
sytuacje kiedy ktoś słucha głośno muzyki w autobusie i nie słyszy, że od
10 minut telefon mu dzwoni, nie należy do najzręczniejszych. Tak czy
inaczej, Twoje kombinacje nie mają sensu - moduł BlueTooth służy
wyłącznie dogadaniu się przez telefon i tak jak pisze ToMasz, nikt w
opisie tego zestawu nigdzie nie wspomina o A2DP.

--
Pozdrawiam
Zbig T.