Re: Ratujmy płytę główną

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neostrada.pl>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 01:41:59 MET

Dnia Wed, 4 Feb 2009 16:22:59 -0800 (PST), Beerman napisał(a):

> Witam
>
> Już parę ładnych lat minęło od kiedy ostatnio byłem na pl.comp.pecet,
> więc witam wszystkich serdecznie:-)
>
> A teraz do rzeczy: Stało się. Nie pamiętam ile już komputerów
> złożyłem, ale kiedyś to musiało się stać. Coś mnie podkusiło żeby
> dociskać radiator do Core 2 Duo śrubokrętem. Pech chciał, siła nacisku
> została przyłożona nieprostopadle i śrubokręt z nóżki coolera
> powędrował po płycie głównej z siłą nacisku przekraczającą
> wytrzymałość lakieru pokrywającego pcb. Efekt - rysa w poprzek ścieżek
> [...]

Spróbuj w "Kuznicy". Piłsudskiego 17. Kiedyś sam zepsułem w podobny sposób
płytę i udało mi sie własnoręcznie naprawić. Pół dnia dłubania żeby 4
ścieżki połatać nie zwierając je z sobą. Ale to były czasy gdy płyta
kosztowała pół wypłaty a ja byłem młodszy i ręce mi sie mniej trzęsły. W
serwisie firmowym nie ma sensu się pytać. Tam się w takie rzeczy nie bawią.