Re: (troche OT) dysk

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 21:24:15 MET

stab pisze:
> witam
> jako ciekawostka:
> wlasnie wymienilem dysk WD 20 gb, ktory wiernie zluzyl przez 9 lat :)
> kupiony latem 2000 roku, komp chodzil (i chodzi) 24/7, dysk oczywiscie nadal
> dziala, teraz schowany do szuflady na pamiatke:)
>
> pozdrawiam

Do zeszłego roku trzymałem lapka z ekranem LCD mono, Windowsem 1.01 i
dyskiem twardym którego pełen backup bez kompresji robiło sie na 14
dyskietkach 3,5" DD (10MB), mało że wszystko było sprawne to nawet
Windows nie był od nowości reinstalowany :) Miałem go wystawić na
Allegro ale koniec końców oddałem go na zbiórkę złomu elektronicznego
pod hipermarketem :)