Re: 2 pytania - GF8800GS

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 21:21:17 MET

venioo napisał(a):

> Zainteresowales mnie tym, moglbys nieco jasniej opisac jak to zrobiles i
> jak monitorujesz temp. z tej czujki?

Zwykła "buda" Modecoma z odczytami temp i obrotami wiatraka wylotowego
na LCD. Jedna z czujek powędrowała sobie w szczelinę między miedzianą
płytką chłodzenia GPU a PCB (znajduje się bardzo blisko GPU). Zakładam
tolerancję 3-5*C z tego tytułu, że nie styka sie bezpośrednio z
powierzchnią GPU ale to i tak dużo wygodniejsze niż macanie palcem czy
wróżenie z fusów :) Odczyt mam na tym LCD z obudowy. ;)

Pzdr, OMSON