Re: (troche OT) dysk

Autor: Olek <olo_at_usuntodigitalline.eu>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 13:57:45 MET

::-::dysmorfofob::-:: wrote:

> Coz... w czasach standardowej pojemnosci ~160MB "powszechna" opinia o
> Caviarach to: "padaja jak muchy".

pierwsze słysze... w tamtych pięknych czasach Caviar to był chyba
najszybszy dysk do PCta :) Seagate był równie dobry... Conner pamiętam
padł mi po pół roku (chodził jeszcze z Amigą z przejściówką jakąś),
Maxtor również się zesrał... a Caviara mam do dzisiaj - mogę go
podłączyć i ma 0 badów - troche tylko głośno pracuje...