ram na starym solteku

Autor: <kacperlis_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 21:10:26 MET

Witam! Kupiłem na allegro 512SDRAM, której opis zgadzał się ze
wszystkim w instrukcji do płyty głownej Soltek KAV75. Jednak kość nie
była wykrywana. Aktualka biosu była jednak nie wiem do jakiej wersji.
Ktoś mi odpowiedział że ta płyta nie obsługuje kości 512MB.
CO!?!??!?!?!?!? Na płycie są 3 gniazda a w instrukcji jak byk stoi że
obsługuje do 1.5 GHz. Mam pytanie: Czy ktoś wie jaka wersja BIOSU
obsługuja taką pamieć lub gdzieś w BIOSIE jest opcja dotycząca obsługi
takiego RAMU. Proszę o sensowne odpowiedzi!