Re: budżetowy do 600?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 22:27:55 MET

Dnia Mon, 02 Feb 2009 21:35:21 +0100, Maru napisał(a):

> Argument bardzo mocny.
> A do czego mi to potrzebne?? Do netu??

A owszem, do netu. Wyobraź sobie, że wiele usług sieciowych tudzież
wiele urządzeń obsługiwanych via net wymaga do pracy włączonej obsługi
kontrolek ActiveX. Także sporo gier sieciowych, w które grają młodzi.
Tudzież niektóre programy do obsługi komórek. Próbowałeś zainstalować
ActiveSync pod Linuksem? ;-)

> Najlepsze, że w celach zwiększenia
> bezpieczeństwa zaleca się wyłączanie obsługi ActiveX.

Tak, a najpewniej jest uciąć kabelek.
W zasadzie wystarczy instalować wyłącznie podpisane kontrolki,
pochodzące z pewnego źródła.

> Nawet pod Windowsem już od ponad 5 lat nie korzystam z IE, Firefox w
> zupełności
> mi wystarcza i jakoś nie zauważyłem, żeby mi brakowało IE i jego
> "dobrodziejstw".

(Wzruszenie ramion) Sama technologia jest bardzo dobra, osobiście wolę
szybkie kontrolki ActiveX od powolnej Javy. A w Viście problemy z
bezpieczeństwem ich używania zostały sprowadzone do parteru.

No ale to już jest całkiem OT.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/