Re: oj drożyzna na rynku

Autor: Wojtek <wojciechkuzia_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 00:56:30 MET

Kapsel pisze:

> Kryzys jako taki moim laickim okiem powinien spowodować spadek cen, bo nie
> ma kto towaru kupować.

Przypomina mi się kabaret Pietrzaka jak się naśmiewał z kryzysów w
różnych światach:
1) Jak w socjalizmie jest kryzys, to ludzie chcą kupować, ale nic nie ma.
2) Jak w kapitalizmie jest kryzys, to jest towar, ale go ludzie nie kupują
Wychodzi na to, że u nas kapitalizm.

Wojtek

I jeszcze było pytanie - jakim samochodem wolałbyś jeździć - Fordem w