Re: oj drożyzna na rynku

Autor: Wojtek <wojciechkuzia_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 00:01:29 MET

Kot Prezydenta pisze:
> Użytkownik "STranger" <pisz_na@berdyczow.pl> napisał w wiadomości

> Może tak, może nie - handlowcy już dziś jadą na bardzo niskich marżach,
> jeśli zaś będa padać producenci (bo już obniżyli ceny) i dojdzie do
> kosolidacji to ceny raczej nie spadną, nawet mogą znacząco wzrosnąć - a
> takie są ostatnie informacje

Łoj, bjedni Ci entuzjaścji technologji. Chce sie kłompa całego co 2 lata
wymjeniac ? Łaparat cyfowy ma rok i do kuosza ? U mnie w robocie kompy
co 5 lat zmienajo albo i dużej, chyba że sie zepsujo. A to dziady. Mooj
monitor, co go w hałoopie mam, zrobjili w angji w 2002 rokoo. Mam go za
uokno wywalić ? Ma napis Sony na duole. Poradźta kamraty.

Wojtek