Re: Jak podlaczyc dwa dyski SATA?

Autor: ted <nb7889hn9_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 18:48:08 MET

Dzieki kolego za ladne wyjasnienie. Gniazda mam oznaczone SATA0 do SATA3,
czyli nowy dysk wepne do SATA0 a ten z danymi do SATA1. Mam nadzieje,
ze to zadziala. Mam tu na plycie jeszcze jedno gniazdo IDE do ktorego
podpieta jest
nagrywarka a wiec jak sadze moge tam podlaczyc jeszcze jedno urzadzenie np.
jeszcze
jeden dysk ATA. W moim starym kompie mam kieszen na taki wlasnie dysk no i
sam dysk tez.
Pomyslalem, ze fajnie by bylo zrobic sobie cos takiego jak kolega HenryK3
tzn. zainstalowac tam drugi system i odpalac go w razie jakiejs powaznej
awarii tego
pierwszego, albo zwyczajnie uzywac go jako przenoski. Nie wiem tylko, czy
dysk
nie bedzie sie gryzl z nagrywarka i nie za bardzo wiem jak to zrobic zeby
odpalal
akurat ten system, ktory chce. No i czy w ogole jest sens sie w to bawic.