Re: Acer'y w Biedronce [OT]

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 14:52:34 MET

Dnia 04.01.2009 Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał/a:

> Gdyby taki standard zaczęto wprowadzać i ludzie by pre-
> ferowali urządzenia bezpośrednio podłączane do instalacji
> stałoprądowej, pewnie byłoby realne.

Nie wiem czy nie zauważyłes, ale taki standard istnieje i nazywa się
usb. Ale ja jakoś nie mam narazie ochoty ciągnąć po domu nowych
dodatkowych kabli. Bo zastosowanie narazie niewielkie (komórka, pda,
mp3 i..?). Może ciut więcej dać 12V/3A (mała lampka, pompka w akwarium,
router wifi, laptop, ładowarki paluszków/aparatu). A reszta znowu więcej itd.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***