Re: Używany laptop - co polecacie?

Autor: muzzy4 <muzzy4_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 18:52:55 MET

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:gjg4st$lq9$1@opal.futuro.pl...

> hahahaha no bardziej minac sie z prawda nie mogles, one maja bardzo mocna
> konstrukcje.
> swoje notebooki (wczesniej T2x, T3x,T4x a obecnie T61) nosze jak popadnie,
> za matryce, za rogi, uderzeniami o szafy w serwerowniach wogole sie nie
> przejmuje, przesuwam je noga, stawalem na nich(na T40 jesli mnie pamiec
> nie myli) i nic sie z nimi nie dzialo.

hehe...dodam tylko ze swego czasu z T21 (teraz mam dwa T42) bawiłem sie tak
ze nim literalnie rzucałem o sciane.
Nie moge powiedziec ze nic mu nie było. Dwumetrowy lot na sciane i upadek na
podloge powodowały pewne drobne pęknięcia. A po kilku próbach kompletnie nie
działało zamknięcie i miałem duże pęknięcie na spodniej częsci. Jednak kilka
dni pozniej zaintrygowany leżącym złomem, odpaliłem go i system powstał. Ale
nawet nie powiem zebym był jakoś skrajnie zaskoczony.

pzdr
Muzzy