Re: Używany laptop - co polecacie?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 18:36:00 MET

Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gjfkph$af1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Jeżeli używany to tylko IBM, Masz do wyboru różne modele polecam
> thinkwiki.org, masz tam wykaz modeli, możesz sobie znaleźć co się Tobie
> spodoba.

to moze ja tez swoje 3 grosze na temat IBM t42
Kupilem niegdys 23 maszynki tego typu. W 2 od razu na poczatku byly
subpixele ale nie podlegaly oczywiscie gwarancji.
W wiekszosci lapcie uzywane sa przez kobiety dlatego czesto nastepuje tu tzw
wypadanie klawiszy zwiazane wprost proporcjonalnie do dlugosci paznokcji
plci pieknej. Czyli im wieksze pazury tym czesciej wypadaja. Zeby wsadzic
taki wypadly klawisz zdrowo sie trzeba napocic bo to ani nozem ani widelcem
ani kopem ani po konsomolsku ani po partyjnemu no reasumujac upierdliwe toto
jest. Ostatnio paniusia wyrwala z korzeniami taki to klawisz "P" i pozostala
mi wymiana calej klawiatury w autoryzowanym serwisie IBM koszt 370 zl
brutto.
Z innych przypadlosci 2 razy polecialy twarde dyski ale w trakcie okresu
serwisowego wiec wymieniono je od razu i bez mrugniecia okiem.
Laptopy pracuja w wiekszosci w terenie w warunkach atmosferyczno brudnych sa
przenoszone z pokoju do pokoju bez wylaczania (duzy plus za parkowanie dysku
w trakcie poruszenia sprzetem)
Matryce poza tymi wczesniej do tej pory pracuja bez zarzutu, brak odbic
klawiatury na ekranie jak to sie dzieje w nektorych modelach Della.
No i to bajeranckie swiecenie klawiatury :-)
Generalnie sprzet joko ten wol typowo do pracy i tez polecam.

zdrowko
x4y4