Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Jarek Krupa <NOklosSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 12:28:41 MET

Sergiusz Rozanski nagryzmolil(a):

> No tak myślałem że z hdd i małą baterią. To wyjaśnia cene.

A po co duzy dysk do takiego komputerka ?
Tak sie sklada, ze akurat sam go kupilem i totalnie nie mam pomyslu jak to
zapelnic... filmow nie przewiduje na tym ogladac.

Za to bardzo jestem zadowolony z tego, ze do wyboru byl XP w wersji ENG :)
(PL tez jest, ale ja to z tych starych czasow pochodze, kiedy ogonkow sie
nie uzywalo)

No i ta bateria :) ponad 5h wytrzymuje !

Jarek