MOBO dla stabilnego kompa

Autor: smok <mibs_spamcop__at_op.pl>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 12:14:17 MET

Cześć.
Szukam jakiejś płyty głównej, nie musi to być jakieś ultranowoczesne
rozwiązanie, dla mnie najbardziej liczy się ogromna stabilność i
bezpieczeństwo danych. Nie wiem czy pchać się już w LGA1366 czy jeszcze
775? Chciałbym żeby komputer obsłużył mi sprzętowy mirroring danych na 2
dyskach SATA lub SAS (bez dodatkowego zewnętrznego kontrolera,toć to nie
serwer :).
Zasilacz też chcę kupić porządny. Myślałem o BeQuiet DarkPower p7 pro 550W.
Zastanawiam się także nad zakupem jakiegoś wentka lepszego niż boxowy,
ale żadnej wody w kompie ;)
poradzcie co byście wybrali??
Smok :)