Re: Odczyt speedfanem temp z kart nvidii (7600GT gigabyte)

Autor: Tomek Banach <tbanan_beztego_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 00:29:32 MET

maX pisze:

> Po co wogóle zakładac wiatrak na pasywnie chłodzoną kartę ? Ja mam
> pasywnego Gigabyte 7300GT (fabrycznie podkrecony rdzeń), szczelenie
> zabitą obudowę, żadnych wentylatorów nawiewających i wywiewajacych,
> wiatrak na CPU skręcony na 5V (Semron 2800+, w stresie ponad 50st) i
> nigdy karta nie rozgrzała mi sie powyżej 100 stopni (w driverze blokada
> termiczna jest ustawiona przez producenta na 125st).

Ja mam komputer "na pajaka" czyli calosc lezy bez obudowy wciśnieta pod
parapet - zero ruchu powietrza wokół karty i procesora. Dlatego jednak
muszę jakoś ten ruch wymuszać bo pasywna karta (7100GS) bez obciążenia
dochodziła do 70 stopni).

> BTW możesz kupić pasywne GF8500 lub GF9400. Dorównują wydajnością
> GF7600, ale są zimniejsze i tańsze (no i maja już dx10, choć to to w
> rozdziałce raczej nie wyżej jak 640x480 :)

Chyba ciezko porownywac ceny - nowych 7600GT chyba juz nigdzie nie ma z
kolei uzywanych 8500 i 9400 jest malo.

Kupilem 7600GT za 119zl i wydaje mi sie ze przy zalożeniu ze typ nie
wciśnie mi przepalonego trupa jestem do przodu i uprzejmie proszę o
niewyprowadzanie mnie z tego przekonania ;)

Pozdrawiam Tomek