Re: CRC, BadSectory i co dalej

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 09:10:57 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gj6dc8$n3n$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> leży jak gdyby nigdy nic na półce (nie trzymam dysków w obudowie ze
> względu na jej tandetność i rezonowanie) na specjalnej konstrukcji
> gąbkowej - fakt sam dysk trochę bardziej drży ale przynajmniej da się
> usiedzieć przy komputerze.

Powiem, ze nie mogę wyjść ze zdziwienia po Twoich opisach katuszy
 jakie przechodzisz, tych - akustycznych.

Od dysków 40 MB(!) do 320GB nie dopadła mnie trauma
głośnych dysków. Zawsze wentylator był głośniejszy od dysków,
(ale też bez problemów)..
Przez ten czas uszkodzeniu uległ 1 (słownie jeden)
może dlatego że nie badałem ilości bad sektorów;).
Puk, puk, puk. (odpukuje w niemalowane).

Jedyne wytłumaczenie
Jesteś pechowcem i już niczego nie zmienisz:(
Przyzwyczaj się do tego.

Artur(m)