Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parÄ™ rzeczy mnie intryguje

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 01:23:12 MET

On 2008-12-30 01:19:47 +0100, Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> said:

> Np po ilo¶ci sprzedanych p³yt g³ównych coos by siê da³o wyj±æ.

Owszem, ale to tylko zgrubne szacunki - czê¶æ idzie na wymiane
uszkodzonej, czê¶æ to wymiana samej p³yty - tu odrazu rodzi siê pytanie
ile podzespo³ów to nowy komputer? Ot, granice s± p³ynne. U nas jest
zupe³nie odwrotnie ni¿ na zachodzie czy w Stanach, gdzie AFAIK
"sk³adaki" to raptem bêdzie ze 20% komputerów stacjonarnych (o ile nie
mniej).

--
Pozdrawiam
de Fresz