Re: ktory model HP DV7 najlepiej wybrac?

Autor: Jacek <adres_at_moj.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 21:14:38 MET

Dnia Mon, 29 Dec 2008 21:00:04 +0100, Energiasl napisał(a):

> no i kwestia napedu, czy warto inwestowac w BR? czy lepiej w zwyklego DVD z
> LighScribe?
>
> m.

A ja chce kupic samochod. Czy mam kupic z GPS, czy raczej z odtwarzaczem
DVD?
Wybacz kolego, ale najpierw musz przemyslec, co wymagasz od sprzetu, a jak
juz bedziesz wiedzial, se mam byc 5 USB, bo masz 5 pendrajow w domu;) itd,
to wtedy mozna porozmawiac o szczegolach.
Moja prosta rada jest taka, zeby brac maksymalne parametry w stosunku do
wlasnego maksymalnego budzetu. To tak w uproszczeniu.
Mialem wiele laptopow, ale zaden nigdy nie byl taki, jaki bym sobie
wymarzyl, bo zasada jest taka, ze jak chce, zeby mial A i B i C. Niestety
zazwyczaj konfigyracje sa taki, ze 1 ma A/C, drugi AB, a trzeci ma B/C;)