Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Ris <ris_at_onet.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 16:24:07 MET

On 28 Gru, 15:29, Tomaszek <tomas...@judeland.pl> wrote:
> Interesują mnie netbooki tej firmy. Głównie ten:http://www.asus.pl/products.aspx?l1=24&l2=164&l3=0&l4=0&model=2152&mo...
>
> Intrygują mnie takie oto sprawy:
>
> 1. Ze specyfikacji nie wynika, żeby ten sprzęt miał jakikolwiek napęd
> CD/DVD. Czyli co mam zrobić jak padnie na tym system? Dają pendrive'a z
> "system recorvery" ? W tym momencie nieważne czy jest to Windows XP czy
> Linux - uważam, ze i jeden i drugi może ulec awarii i co wtedy? Ponieważ
> nie wierzę, że taka firma jak Asus pominęła taki problem to zapytuje się
> [...]

Jest partycja recovery. Poza tym można zawsze pobrać system z
internetu zgrać sobie na pendrive i zainstalować z niego, więc nie ma
problemu. No może jeśli chcesz windowsa to masz problem ale czy ktoś
tego jeszcze używa? A co samego napędu CD/DVD to ja na przykład nie
używam w cale i nie potrzeba mi.

--
Robert Sajdok (Ris)