Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 15:29:29 MET

Interesują mnie netbooki tej firmy. Głównie ten:
http://www.asus.pl/products.aspx?l1=24&l2=164&l3=0&l4=0&model=2152&modelmenu=2

Intrygują mnie takie oto sprawy:

1. Ze specyfikacji nie wynika, żeby ten sprzęt miał jakikolwiek napęd
CD/DVD. Czyli co mam zrobić jak padnie na tym system? Dają pendrive'a z
"system recorvery" ? W tym momencie nieważne czy jest to Windows XP czy
Linux - uważam, ze i jeden i drugi może ulec awarii i co wtedy? Ponieważ
nie wierzę, że taka firma jak Asus pominęła taki problem to zapytuje się
jak na tym sprzęcie przywrócić system. Przychodzi mi tylko jeden pomysł:
ukryta partycja z obrazem systemu? To chodzi o to?

2.Jaka jest trwałość dysków SSD? Do jakiej pracy nie wolno lub nie
wskazane jest używać tych dysków

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |