Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 13:12:58 MET

Dnia 29.12.2008 Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> napisał/a:

> Doskonale wiesz, że wcześniej czy później będzie potrzebny;) I dlatego
> uważam, że powinien być dołączony.

Właściwie to nie będzie nigdy potrzebny z całą stanowczościa. Szkoda nie niego
zasobów, energii i pieniędzy.
Wywaliłem windę postawiłem debiana, zrobienie boot-sd czy boot-pena z rescue
to kilka minut roboty, a odpowiedni sprzęt kosztuje mniej niż dobre fajki i
mieści się w portfelu czy gniazdu eee (w przypadku karty sd).
cd/dvd ma jedną zalete - cena/gb, po za tym ma same wady: duży niewygodny
słabo mechanicznie zabezpieczony nośnik z delikatnym i precyzyjnym
napędem - cud mobilności.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***