Re: komputer pali zasilacze

Autor: leon <leon.33_at_nielubiespamu.interia.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 22:54:29 MET

Dnia 25-12-2008 o 23:38:01 zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):

> jednofazówka, więc przebicie powinno skutkować w całym domu, a jednak
> tylko w tym pokoju palą się żarówki, przychodzi mi na myśl jedynie brak
> neutralnego w tym pokoju i wówczas uziemiając się gdzieś w ścianie, nie
> powodowałoby skutku na cały dom, jednak kolejny zasilacz spalił się w
> pokoju gdzie nie ma problemów z prądem, a może pozory mylą?

troche inne pytanie. dom czyli zakladam ze dom wolno stojacy a nie
mieksznie w bloku.
czy jest UPS filtrujacy napiecie to raz. dwa czy w domu lub u sasiada ktos
spawa
uzywajac spawarki elektrycznej ? bo to moze byc przyczyna

leon

--
Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.