Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 19:31:31 MET

Proces Chichotek <zy@erpuarg.jnj.cy> zwrócił błąd:

> No i w laptopach za wieksza kase takowy jest, ale w netbookach czyli tanim
> złotym gówienku nie będzie gratis takich atrakcji.. :)) Miało byc tanio?
> Zatem jest tanio - kosztem czegos :P

E tam, w bardzo drogich, małych notebookach (też Asusa) już od pięciu
lat nie ma napędów optycznych, które można za _dodatkową_ opłatą dostać,
oczywiście zewnętrzne USB. A płytkę dają nawet jak nie dopisz napędu.
Czyli może być też drogo kosztem czegoś ;)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8