Re: Drukarka i fotografie

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 19:22:26 MET

Użytkownik "Jacek" <adres@moj.pl> napisał w wiadomości
news:o1z09d5wgyow$.1hn8xbeu4lqmb.dlg@40tude.net...
> Jezeli jestes zonaty, to wspolczuje malzonce, ze musi z kims takim zyc...
> Poczytaj sam siebie.
> Normalnie chyba wysle Ci cos do wydrukowania, a potem wpisze sie, ze mi
> sie nie podoba, ze ble itd. Ciekawe, czy to bedzie widoczne na stronie...

Gdy sie prowadzi interes firmujac go wlasnym nazwiskiem robi
sie wszystko, zeby nikt nie mial ochoty wpisywac sie negatywnie...

Po pierwsze wykonuje sie swoja prace najlepiej jak sie da,
po drugie gdy cos sie jednak "uda" spieprzyc to zalatwia sie
sprawe tak, zeby klient finalnie byl bardziej zadowolony niz
gdyby wszystko poszlo bez problemow od razu.

No ale teraz takie czasy, ze nie ma zwyczaju pisac
w swoim imieniu, latwiej pisac anonimowo...