Re: Drukarka i fotografie

Autor: Jacek <adres_at_moj.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 14:23:10 MET

Dnia Sun, 28 Dec 2008 14:05:54 +0100, Maciej Browarczyk napisał(a):

> Pozwole sobie dolaczyc do dyskusji (wczesniej tylko czytalem, bo nie mam
> na tyle duzej wiedzy o drukowaniu fotografii, aby zabierac glos), bo nie
> bardzo rozumiem o co wlasciwie Tobie chodzi. Na poczatku ktos cos
> napisze, Ty skrytykujesz to slowami "a co Ty tam wiesz, ja to dopiero
> wiem!" nie tlumaczac osobie, ktora sie myli KOMPLETNIE NIC. Jak ktos
> zwroci Ci mniej lub bardziej elegancko uwage, ze jednak przechwalasz sie
> a nie wnosisz nic do dyskusji to sie obrazasz. Gdzie tu logika i ta
> ogromna wiedza?

On juz tak ma. W koncu speca nie obowiazuje kultura. Jest najlepszy i tylko
to sie liczy. A dla mnie jest zwyklym ...
Mozna byc Einstainem, jednak w spoleczenstwie wszystkich obowiazuja takie
same zachowania. Ale nie w przypadku tego wszystko wiedzacego ...
Ale zeby ON nie byl sam, to tez sie przyznam, ze jestem kretynem:)