Re: Drukarka i fotografie

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 14:05:54 MET

Jakub Jewuła pisze:

> Kolejny raz przekonalem sie, ze nie warto poprawiac bzdur,
> ktore wypisuja rozmaici "spece". Zawsze znajdzie sie jakis
> idiota, z ktorym trzeba bedzie dyskutowac...
>
> Dzieki za lekcje, bede mial wiecej czasu dla siebie,
> nie tracac czasu na prostowanie bzdur.

Pozwole sobie dolaczyc do dyskusji (wczesniej tylko czytalem, bo nie mam
na tyle duzej wiedzy o drukowaniu fotografii, aby zabierac glos), bo nie
bardzo rozumiem o co wlasciwie Tobie chodzi. Na poczatku ktos cos
napisze, Ty skrytykujesz to slowami "a co Ty tam wiesz, ja to dopiero
wiem!" nie tlumaczac osobie, ktora sie myli KOMPLETNIE NIC. Jak ktos
zwroci Ci mniej lub bardziej elegancko uwage, ze jednak przechwalasz sie
a nie wnosisz nic do dyskusji to sie obrazasz. Gdzie tu logika i ta
ogromna wiedza?

--
Pozdrawiam,
Maciek