Re: Drukarka i fotografie

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 14:50:56 MET

budda wrote:
> hm no tak mniej więcej... mieści się 4800 punktów (pikseli?) na dłuższym
> boku kartki A4... jeśli nie mam racji, to proszę o wytłumaczenie.

Nie na dluzszym boku kartki A4, tylko... na dlugosci jednego cala (co
zreszta oznacza DPI - dots per inch). Stosujac taka REALNA rozdzielczosc i
chcac w pelni ja wykorzystac zdjecie z lustrzanki 10mpix mialoby mniej
wiecej cal szerokosci (co jest bzdura, bo tania drukarka nie ma takich
mozliwosci, a jej parametrow nie nalezy czytac tak doslownie).

k,