Re: Drukarka i fotografie

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 14:03:23 MET

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w
wiadomości news:slrnglc8u4.j51.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...

Nie wiem po co brniesz, pograzasz sie tylko coraz bardziej :)

> O jej, a widziałeś jak takie foto wygląda po roku pobytu w ramce?

Po roku, po kilku - zadnych zmian.
Widzialem tez wyniki przyspieszonych testow po stu i wiecej latach.

Obecnie uzywana materialy daja trwalosc conajmniej kilkadziesiat lat.

> Wybacz, ale prezerabiałem temat i przeżyłem 3 pokolenia atramentów,
> 4 raz się nie dam nabrać że teraz już jest hiper-super.

Lexmarka? HP? ;)

> Po za tym bardzo to drogo wychodzi i od labu odstaje na 1 rzut oka.

Owszem odstaje - na plus. Pod kazdym wzgledem - wiekszy zakres barw,
wieksza dokladnosc odwzorowania kolorow, praktycznie 100% powtarzalnosc,
mozliwosc druku na wielu, roznego rodzaju papierach itd itp.

No i nie wychodzi "bardzo" drogo, a co najwyzej tylko troche drozej
niz w labie. A jak sie ktos zaprze to i taniej moze wyjsc...

Ps. na przyszlosc sprawdzaj z kim dyskutujesz, nie bedzie obciachu ;)

Swietnej jakosci duuuze powiekszenia z plikow cyfrowych i slajdow!
Druk, naklejanie na pianke, foliowanie, oprawa w ramy.
Przygotowywanie wystaw fotografii. Szczegoly www.skanowanie.com.pl