Re: Drukarka i fotografie

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 13:55:29 MET

Dnia 27.12.2008 Jakub Jewuła <biuro@skanowanie.com.pl> napisał/a:

> Naprawde nie ma obowiazku wypowiadac sie jesli sie znie znasz :)
>
> Atramenty wodo-odporne istnieja od dawna, tak nawet w domowych
> drukarkach :) Podobnie jak atramenty pigmentowe o trwalosci
> idacej w dziesiatki lat jesli nie wiecej...

O jej, a widziałeś jak takie foto wygląda po roku pobytu w ramce?
Wybacz, ale prezerabiałem temat i przeżyłem 3 pokolenia atramentów,
4 raz się nie dam nabrać że teraz już jest hiper-super.
Po za tym bardzo to drogo wychodzi i od labu odstaje na 1 rzut oka.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***